Литвин І. П. (2014) Лінгводидактичні особливості використання художнього діалогу на заняттях з української мови як іноземної. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 75. С. 292–295. ISSN 2076-6173.
Preview
292-295.pdf
Завантажити (175kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена дослідженню художнього діалогу як одного з потужних дидактичних засобів
вивчення дисципліни "Українська мова як іноземна". Встановлено, що художній діалог виконує ряд
важливих функцій. Він сприяє формуванню у студентів-іноземців особистісно-ціннісного уявлення про
дійсність, допомагає адаптуватись до соціокультурного середовища, збагачує когнітивно-
інтелектуальну та емоційну базу реципієнта, задає модель потенційних комунікативних ситуацій, у які
може потрапити людина.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | лінгводидактика, художній діалог, українська мова як іноземна, комунікативна ситуація |
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
| Дата подачі: | 10 Лист 2014 10:32 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 12:59 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13806 |
| ДСТУ 8302:2015: | Литвин І. П. Лінгводидактичні особливості використання художнього діалогу на заняттях з української мови як іноземної. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 75. С. 292–295. |


