Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Лінгводидактичні особливості використання художнього діалогу на заняттях з української мови як іноземної

Литвин І. П. (2014) Лінгводидактичні особливості використання художнього діалогу на заняттях з української мови як іноземної. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 75. С. 292–295. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 292-295.pdf]
Preview
Текст
292-295.pdf

Завантажити (175kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена дослідженню художнього діалогу як одного з потужних дидактичних засобів
вивчення дисципліни "Українська мова як іноземна". Встановлено, що художній діалог виконує ряд
важливих функцій. Він сприяє формуванню у студентів-іноземців особистісно-ціннісного уявлення про
дійсність, допомагає адаптуватись до соціокультурного середовища, збагачує когнітивно-
інтелектуальну та емоційну базу реципієнта, задає модель потенційних комунікативних ситуацій, у які
може потрапити людина.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: лінгводидактика, художній діалог, українська мова як іноземна, комунікативна ситуація
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 10 Лист 2014 08:32
Оновлення: 15 Серп 2015 09:59
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13806
ДСТУ 8302:2015: Литвин І. П. Лінгводидактичні особливості використання художнього діалогу на заняттях з української мови як іноземної. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 75. С. 292–295.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу