Електронна бібліотека Житомирського державного університету

До питання про впровадження навчання релігійної освіти у ЗНЗ: статистичні дані (на прикладі України, РФ та Білорусі)

Кришмарел В. Ю. (2014) До питання про впровадження навчання релігійної освіти у ЗНЗ: статистичні дані (на прикладі України, РФ та Білорусі). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 76. С. 18–24. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 18-24.pdf]
Preview
Текст
18-24.pdf

Завантажити (275kB) | Preview

Анотація

У статті актуалізовано питання щодо особливостей громадської думки з питань введення релігійної
освіти у ЗНЗ. Запропоноване дослідження аналізує спільні та відмінні риси цієї теми на основі
законодавчих особливостей функціонування релігійної освіти та соціологічних опитувань, що
стосуються досліджуваних аспектів, у практиці України, РФ та Білорусі. У висновках вказано основні
позиції, які необхідно враховувати, а саме: навчання питанням релігії має бути присутнє в якості
здебільшого суспільно-історичної інформації, здатної на прикладах формувати моральні цінності
методами особистісно орієнтованого та компетентнісного навчання.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: релігія, освіта, школа, предмети духовно-морального спрямування, опитування
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 11 Лист 2014 13:59
Оновлення: 15 Серп 2015 10:08
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13913
ДСТУ 8302:2015: Кришмарел В. Ю. До питання про впровадження навчання релігійної освіти у ЗНЗ: статистичні дані (на прикладі України, РФ та Білорусі) . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 76. С. 18–24.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу