Кришмарел В. Ю. (2014) До питання про впровадження навчання релігійної освіти у ЗНЗ: статистичні дані (на прикладі України, РФ та Білорусі). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 76. С. 18–24. ISSN 2076-6173.
18-24.pdf
Завантажити (275kB) | Preview
Анотація
У статті актуалізовано питання щодо особливостей громадської думки з питань введення релігійної
освіти у ЗНЗ. Запропоноване дослідження аналізує спільні та відмінні риси цієї теми на основі
законодавчих особливостей функціонування релігійної освіти та соціологічних опитувань, що
стосуються досліджуваних аспектів, у практиці України, РФ та Білорусі. У висновках вказано основні
позиції, які необхідно враховувати, а саме: навчання питанням релігії має бути присутнє в якості
здебільшого суспільно-історичної інформації, здатної на прикладах формувати моральні цінності
методами особистісно орієнтованого та компетентнісного навчання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | релігія, освіта, школа, предмети духовно-морального спрямування, опитування |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 11 Лист 2014 13:59 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 10:08 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13913 |
ДСТУ 8302:2015: | Кришмарел В. Ю. До питання про впровадження навчання релігійної освіти у ЗНЗ: статистичні дані (на прикладі України, РФ та Білорусі) . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 76. С. 18–24. |