Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Реалізація активного типу навчання майбутніх учителів початкової школи під час засвоєння лексикології

Греб М. М. (2014) Реалізація активного типу навчання майбутніх учителів початкової школи під час засвоєння лексикології. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 76. С. 56–61. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 56-61.pdf]
Preview
Текст
56-61.pdf

Завантажити (226kB) | Preview

Анотація

У статті окреслено ефективні шляхи реалізації активного типу навчання майбутніх учителів
початкових класів під час засвоєння лексикології. Проаналізовано практичні та теоретичні вектори
лінгвометодики початкової школи з огляду на функції лексики в комунікативно спрямованому оволодінні
мовою на всіх етапах мовної освіти. Обґрунтовано методичні орієнтири в розробленні теоретичних та
прагматичних аспектів означеної проблеми.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: активні методи навчання, активний тип навчання, майбутні вчителі початкових класів, навчання лексикології, методика розвивального навчання, психологічні чинники активного типу навчання.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 12 Лист 2014 07:28
Оновлення: 15 Серп 2015 10:09
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13920
ДСТУ 8302:2015: Греб М. М. Реалізація активного типу навчання майбутніх учителів початкової школи під час засвоєння лексикології. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 76. С. 56–61.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу