Греб М. М. (2014) Реалізація активного типу навчання майбутніх учителів початкової школи під час засвоєння лексикології. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 76. С. 56–61. ISSN 2076-6173.
Preview
56-61.pdf
Завантажити (226kB) | Preview
Анотація
У статті окреслено ефективні шляхи реалізації активного типу навчання майбутніх учителів
початкових класів під час засвоєння лексикології. Проаналізовано практичні та теоретичні вектори
лінгвометодики початкової школи з огляду на функції лексики в комунікативно спрямованому оволодінні
мовою на всіх етапах мовної освіти. Обґрунтовано методичні орієнтири в розробленні теоретичних та
прагматичних аспектів означеної проблеми.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | активні методи навчання, активний тип навчання, майбутні вчителі початкових класів, навчання лексикології, методика розвивального навчання, психологічні чинники активного типу навчання. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 12 Лист 2014 07:28 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 10:09 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13920 |
ДСТУ 8302:2015: | Греб М. М. Реалізація активного типу навчання майбутніх учителів початкової школи під час засвоєння лексикології. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 76. С. 56–61. |