Куліш Т. І. (2014) Диференціація навчального процесу на уроках образотворчого мистецтва (40-80-ті рр. ХХ ст.). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 76. С. 79–84. ISSN 2076-6173.
79-84.pdf
Завантажити (216kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто питання становлення та розвитку образотворчого мистецтва в загальноосвітній
школі УРСР у 40-80-х рр. ХХ ст. З’ясовано коло завдань образотворчого мистецтва в школі у світлі
оволодіння учнями певними знаннями і уміннями та виховання всебічно розвиненої особистості.
Розкрито особливості диференціації навчального процесу на уроках малювання у зазначений історичний
період. Встановлено, що диференціація навчального процесу на уроках образотворчого мистецтва
проявлялася як у змісті навчального матеріалу (вивчення питань історії і теорії образотворчого та
інших видів мистецтв; залучення учнів до роботи в різних художніх техніках; забезпечення інтеграції
художньо-творчої діяльності у зміст навчальних предметів та ін.), так і в організаційних формах
викладання образотворчого мистецтва в школі (поєднання уроків образотворчого мистецтва з різними
формами позакласної роботи (проведення мистецтвознавчих виставок, екскурсій, вільних творчих
занять, конкурсів тощо).
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | становлення та розвиток образотворчого мистецтва в школі, образотворче мистецтво, індивідуальний підхід, диференціація на уроках малювання |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 12 Лист 2014 07:49 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 10:10 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13924 |
ДСТУ 8302:2015: | Куліш Т. І. Диференціація навчального процесу на уроках образотворчого мистецтва (40-80-ті рр. ХХ ст.). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 76. С. 79–84. |