Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Розвиток пізнавальної активності учнів гімназій Галичини за допомогою підручників у 20-30-х роках ХХ століття

Олендер К. П. (2014) Розвиток пізнавальної активності учнів гімназій Галичини за допомогою підручників у 20-30-х роках ХХ століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 76. С. 113–117. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 113-117.pdf]
Preview
Текст
113-117.pdf

Завантажити (208kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано підручники з іноземних мов для учнів гімназій Галичини у 20-30-х роках ХХ
століття за такими критеріями: науковість змісту, структура, доступність, реалізація
комунікативного компонента в підручнику, наочно-ілюстративний матеріал, засоби полегшення роботи
з навчальною книгою, запропоновані методики навчання. Доведено, що ці підручники сприяли розвитку
пізнавальної активності завдяки використанню пісень, віршів, загадок, прислів’їв, головоломок, легенд,
анекдотів, драматизації.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: пізнавальна активність, підручники з іноземних мов, гімназії Галичини
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 12 Лист 2014 08:29
Оновлення: 15 Серп 2015 10:11
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13939
ДСТУ 8302:2015: Олендер К. П. Розвиток пізнавальної активності учнів гімназій Галичини за допомогою підручників у 20-30-х роках ХХ століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 76. С. 113–117.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу