Олендер К. П. (2014) Розвиток пізнавальної активності учнів гімназій Галичини за допомогою підручників у 20-30-х роках ХХ століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 76. С. 113–117. ISSN 2076-6173.
113-117.pdf
Завантажити (208kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано підручники з іноземних мов для учнів гімназій Галичини у 20-30-х роках ХХ
століття за такими критеріями: науковість змісту, структура, доступність, реалізація
комунікативного компонента в підручнику, наочно-ілюстративний матеріал, засоби полегшення роботи
з навчальною книгою, запропоновані методики навчання. Доведено, що ці підручники сприяли розвитку
пізнавальної активності завдяки використанню пісень, віршів, загадок, прислів’їв, головоломок, легенд,
анекдотів, драматизації.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | пізнавальна активність, підручники з іноземних мов, гімназії Галичини |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 12 Лист 2014 08:29 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 10:11 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13939 |
ДСТУ 8302:2015: | Олендер К. П. Розвиток пізнавальної активності учнів гімназій Галичини за допомогою підручників у 20-30-х роках ХХ століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 76. С. 113–117. |