Мазко О. П. (2014) Особливості комп’ютерно-опосередкованої педагогічної взаємодії у процесі вивчення іноземних мов. Сучасні комунікативні методи навчання англійської мови : матеріали Всеукр. наук.-метод. конфер.. С. 46–48.
Preview
3_Мазко_тези.Pdf - Прийнято версію
Завантажити (353kB) | Preview
Анотація
У статті йде мова про особливості реалізації комп’ютерно-опосередкованої педагогічної взаємодії у процесі вивчення іноземних мов, у тому числі асинхронної та синхронної педагогічної взаємодії.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | педагогічна взаємодія, безпосередня педагогічна взаємодія, комп’ютерно-опосередкована педагогіча взаємодія, іноземні мови |
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
| Користувач: | В. С. Кравець |
| Дата подачі: | 12 Лист 2014 15:11 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 13:12 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13955 |
| ДСТУ 8302:2015: | Мазко О. П. Особливості комп’ютерно-опосередкованої педагогічної взаємодії у процесі вивчення іноземних мов. Сучасні комунікативні методи навчання англійської мови : матеріали Всеукр. наук.-метод. конфер.. 2014. С. 46–48. |


