Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості комп’ютерно-опосередкованої педагогічної взаємодії у процесі вивчення іноземних мов

Мазко О. П. (2014) Особливості комп’ютерно-опосередкованої педагогічної взаємодії у процесі вивчення іноземних мов. Сучасні комунікативні методи навчання англійської мови : матеріали Всеукр. наук.-метод. конфер... С. 46–48.

[thumbnail of 3_Мазко_тези.Pdf]
Preview
Текст
3_Мазко_тези.Pdf - Прийнято версію

Завантажити (353kB) | Preview

Анотація

У статті йде мова про особливості реалізації комп’ютерно-опосередкованої педагогічної взаємодії у процесі вивчення іноземних мов, у тому числі асинхронної та синхронної педагогічної взаємодії.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: педагогічна взаємодія, безпосередня педагогічна взаємодія, комп’ютерно-опосередкована педагогіча взаємодія, іноземні мови
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: В. С. Кравець
Дата подачі: 12 Лист 2014 13:11
Оновлення: 15 Серп 2015 10:12
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13955
ДСТУ 8302:2015: Мазко О. П. Особливості комп’ютерно-опосередкованої педагогічної взаємодії у процесі вивчення іноземних мов. Сучасні комунікативні методи навчання англійської мови : матеріали Всеукр. наук.-метод. конфер.. 2014.. С. 46–48.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу