Приходько Г. В. (2014) Аналіз досвіду соціостатевого виховання дітей в українській селянській родині ХІХ – поч. ХХ ст.: стан, проблеми, перспективи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 76. С. 134–138. ISSN 2076-6173.
134-138.pdf
Завантажити (213kB) | Preview
Анотація
У статті представлено результати дисертаційного дослідження з проблеми соціостатевого виховання
дітей в українській селянській родині ХІХ – поч. ХХ ст. Розкрито сутність і стан розробки проблеми
соціостатевого виховання дітей в історико-педагогічній ретроспективі, окреслено значення її вивчення
для педагогічної науки та практики. Теоретично обґрунтовано та практично продемонстровано
наукову доцільність залучення гендерної теорії до аналізу досвіду й традицій сімейного виховання
українського народу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | соціостатеве виховання дітей, українська селянська родина, історико-педагогічна ретроспектива, педагогічна наука |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 13 Лист 2014 11:51 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 10:13 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13968 |
ДСТУ 8302:2015: | Приходько Г. В. Аналіз досвіду соціостатевого виховання дітей в українській селянській родині ХІХ – поч. ХХ ст.: стан, проблеми, перспективи . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 76. С. 134–138. |