Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Психолого-педагогічне проектування становлення самооцінки дитини в умовах навчально-виховного комплексу

Коновальчук І. І., Коновальчук І. М. (2003) Психолого-педагогічне проектування становлення самооцінки дитини в умовах навчально-виховного комплексу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 13. С. 93–96. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 03kiinvk.pdf]
Preview
PDF
03kiinvk.pdf

Завантажити (139kB) | Preview

Анотація

Розглянуто сутність, зміст, структуру та вікові особливості самооцінки учнів як об’єкту психолого-педагогічного проектування в умовах навчально-виховного комплексу "Школа-сад".

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: С.В. Лінійчук
Дата подачі: 18 Лист 2008 10:34
Оновлення: 14 Серп 2015 15:40
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1401
ДСТУ 8302:2015: Коновальчук І. І., Коновальчук І. М. Психолого-педагогічне проектування становлення самооцінки дитини в умовах навчально-виховного комплексу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2003. № 13. С. 93–96.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу