Коновальчук І. І., Коновальчук І. М. (2003) Психолого-педагогічне проектування становлення самооцінки дитини в умовах навчально-виховного комплексу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 13. С. 93–96. ISSN 2076-6173.
Preview
03kiinvk.pdf
Завантажити (139kB) | Preview
Анотація
Розглянуто сутність, зміст, структуру та вікові особливості самооцінки учнів як об’єкту психолого-педагогічного проектування в умовах навчально-виховного комплексу "Школа-сад".
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | С.В. Лінійчук |
Дата подачі: | 18 Лист 2008 10:34 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 15:40 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1401 |
ДСТУ 8302:2015: | Коновальчук І. І., Коновальчук І. М. Психолого-педагогічне проектування становлення самооцінки дитини в умовах навчально-виховного комплексу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2003. № 13. С. 93–96. |