Сбруєва А. А. (2000) Оновлена парадигма базової освіти на порозі третього тисячоліття (соціально-педагогічний аспект). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 6. С. 39–43.
Preview
00saaspa.pdf
Завантажити (154kB) | Preview
Анотація
Аналізуються головні концептуальні засади розвитку освіти у країнах європейської співдружності. Здійснено порівняльний аналіз традиційної та оновленої парадигми базової освіти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | О.В. Дьомкіна |
Дата подачі: | 28 Жовт 2008 12:02 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 15:49 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1403 |
ДСТУ 8302:2015: | Сбруєва А. А. Оновлена парадигма базової освіти на порозі третього тисячоліття (соціально-педагогічний аспект). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2000. № 6. С. 39–43. |