Пазюк Я. А. (2014) Маркери драми у внутрішньому монолозі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 76. С. 309–314. ISSN 2076-6173.
309-314.pdf
Завантажити (222kB) | Preview
Анотація
У статті досліджено особливості драматичного прийому внутрішнього монологу на матеріалі
внутрішніх монологів трагедії В. Шекспіра "Гамлет" та драми Б. Брехта "Життя Галілея" з метою
експлікації відмінностей чи подібностей світосприймання та світовідчуття геніальними митцями
В. Шекспіром та Б. Брехтом, які є ключовими фігурами на світовій літературній шахівниці. У
мистецтві драматичної вистави внутрішній монолог (ВМ) є одним із найважливіших чинників
народження органічної словесної дії актора. Призначенням ВМ є відтворення та передача передмовної
суб’єктивної дійсності: невисловлених відчуттів, прихованих переживань і думок, нецензурованих
асоціацій. Монолог у формі "потоку свідомості" передає процес функціонування людської психіки у її
складності, розчленованості, частинності, багатошаровості, незв’язності та спонтанності. Він є
самостійною композиційною формою, яка відрізняється від висловлювань наратора і (теоретично)
незалежна від нього, відіграє роль "дзеркала свідомості".
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 17 Лист 2014 12:57 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 10:22 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14057 |
ДСТУ 8302:2015: | Пазюк Я. А. Маркери драми у внутрішньому монолозі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 76. С. 309–314. |