Поліщук О. П. (2007) Художнє мислення в контексті дизайн-освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 31. С. 54–57. ISSN 2076-6173.
Preview
07popmkd.pdf
Завантажити (110kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається проблема евристичного та креативного потенціалу художнього мислення як різновиду мислення людини, порушується питання про його природу та специфіку. Витоки художнього мислення пов’язуються з естетичною інформацією та естетичною мотивацією особистості. Саме художнє мислення розглядається як родове по відношенню до художньо-образного та дизайн-мислення.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра філософії та політології |
Користувач: | Л.М. Веселовська |
Дата подачі: | 28 Жовт 2008 11:43 |
Оновлення: | 04 Жовт 2016 13:29 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1410 |
ДСТУ 8302:2015: | Поліщук О. П. Художнє мислення в контексті дизайн-освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 31. С. 54–57. |