Григор’єва Т. Ю. (2014) Управління процесом мотивації навчання дорослих іноземним мовам. Молодь і ринок // Щомісячний науково-педагогічний журнал.. Т. 4, № 111. С. 41–45.
Preview
5_Григорєва.pdf
Завантажити (335kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена проблемі фактору мотивації навчальної діяльності дорослих у змісті професійної підготовки вчителів-філологів до навчання дорослої аудиторії. Автор аналізує мотивацію з точки зору психології, висвітлює мотиваційні моделі зарубіжних дослідників та розглядає мотивацію дорослого слухача до вивчення іноземних мов. У статті розглядаються основні мотиваційні характеристики щодо вивчення англійської мови як іноземної, які дозволяють виявити соціальні й психологічні фактори навчання дорослих.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | мотивація, мотивація у процесі вивчення іноземної мови, мотиваційні характеристики. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач: | Користувачі 2540 не знайдено. |
Дата подачі: | 22 Груд 2014 11:28 |
Оновлення: | 22 Груд 2014 11:28 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14740 |
ДСТУ 8302:2015: | Григор’єва Т. Ю. Управління процесом мотивації навчання дорослих іноземним мовам.. Молодь і ринок // Щомісячний науково-педагогічний журнал.. 2014. Т. 4, № 111. С. 41–45. |