Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Управління процесом мотивації навчання дорослих іноземним мовам.

Григор’єва Т. Ю. (2014) Управління процесом мотивації навчання дорослих іноземним мовам. Молодь і ринок // Щомісячний науково-педагогічний журнал.. Т. 4, № 111. С. 41–45.

[thumbnail of 5_Григорєва.pdf]
Preview
Текст
5_Григорєва.pdf

Завантажити (335kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена проблемі фактору мотивації навчальної діяльності дорослих у змісті професійної підготовки вчителів-філологів до навчання дорослої аудиторії. Автор аналізує мотивацію з точки зору психології, висвітлює мотиваційні моделі зарубіжних дослідників та розглядає мотивацію дорослого слухача до вивчення іноземних мов. У статті розглядаються основні мотиваційні характеристики щодо вивчення англійської мови як іноземної, які дозволяють виявити соціальні й психологічні фактори навчання дорослих.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: мотивація, мотивація у процесі вивчення іноземної мови, мотиваційні характеристики.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: Користувачі 2540 не знайдено.
Дата подачі: 22 Груд 2014 11:28
Оновлення: 22 Груд 2014 11:28
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14740
ДСТУ 8302:2015: Григор’єва Т. Ю. Управління процесом мотивації навчання дорослих іноземним мовам.. Молодь і ринок // Щомісячний науково-педагогічний журнал.. 2014. Т. 4, № 111. С. 41–45.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу