Григор’єва Т. Ю. (2006) Особливості викладацької діяльності у дорослій аудиторії. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми // Зб. наук. пр.. № 10. С. 296–299.
Preview
6_Григорєва.pdf
Завантажити (333kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто особливості діяльності викладача у дорослій аудиторії, виділено ряд завдань в контексті його професійної діяльності, представлено деякі класифікації, які характеризують стилі викладача
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | доросла аудиторія, професійна діяльність викладача |
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
| Користувач: | Користувачі 2540 не знайдено. |
| Дата подачі: | 22 Груд 2014 13:29 |
| Оновлення: | 22 Груд 2014 13:29 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14741 |
| ДСТУ 8302:2015: | Григор’єва Т. Ю. Особливості викладацької діяльності у дорослій аудиторії. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми // Зб. наук. пр.. 2006. № 10. С. 296–299. |


