Григор’єва Т. Ю. (2013) Роль мотивації у навчанні іноземних мов дорослих. Наука і освіта у глобалізованому світі: традиції, сьогодення, перспективи: матеріали міжн. науково-практ. конф., 17-18 жовтня 2013 р... С. 58–65.
Preview
7_Григорєва.pdf
Завантажити (336kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто два незалежних фактори, які сприяють вивченню іноземної мови дорослими, – здібності і мотивація.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | здібності, мотивація |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач: | Користувачі 2540 не знайдено. |
Дата подачі: | 22 Груд 2014 11:29 |
Оновлення: | 22 Груд 2014 11:29 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14742 |
ДСТУ 8302:2015: | Григор’єва Т. Ю. Роль мотивації у навчанні іноземних мов дорослих. Наука і освіта у глобалізованому світі: традиції, сьогодення, перспективи: матеріали міжн. науково-практ. конф., 17-18 жовтня 2013 р.. 2013.. С. 58–65. |