Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Реклама міст у сучасному комунікативному просторі

Білюк І. Л. (2014) Реклама міст у сучасному комунікативному просторі. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна»: збірник наукових праць. № 48. С. 153–159.

[thumbnail of 1._Білюк_І.Л._РЕКЛАМА_МІСТ_У_СУЧАСНОМУ_КОМУНІКАТИВНОМУ_ПРОСТОРІ.pdf]
Preview
Текст
1._Білюк_І.Л._РЕКЛАМА_МІСТ_У_СУЧАСНОМУ_КОМУНІКАТИВНОМУ_ПРОСТОРІ.pdf

Завантажити (700kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуті вербальні та іконічні засоби передачі інформації, що вживаються з метою реклами міст; досліджений експліцитний і імпліцитний зв'язок між вербальними і візуальними елементами.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: рекламний текст, креолізований текст, вербальний елемент, візуальний елемент, графічне зображення
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: Користувачі 2540 не знайдено.
Дата подачі: 22 Груд 2014 18:51
Оновлення: 24 Трав 2016 12:32
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14813
ДСТУ 8302:2015: Білюк І. Л. Реклама міст у сучасному комунікативному просторі. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна»: збірник наукових праць. 2014. № 48. С. 153–159.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу