Зимовець О. А. (2006) Iнформаційно-комунікаційні технології як засіб формування творчих умінь майбутніх учителів в процесі вивчення іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 29. С. 132–137. ISSN 2076-6173.
Preview
06zoavim.pdf
Завантажити (397kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається проблема використання інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні творчих умінь майбутніх учителів: розкривається сутність поняття "творчі вміння", обґрунтовується доцільність використання ІКТ при формуванні творчих вмінь майбутніх учителів, пропонуються фрагменти заняття в рамках професійно спрямованого курсу з англійської мови для студентів фізико-математичного факультету з використанням ІКТ.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта P Мова та література > PE Англійська мова |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | О.О. Казмірчук |
Дата подачі: | 28 Жовт 2008 12:11 |
Оновлення: | 06 Жовт 2016 09:43 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1484 |
ДСТУ 8302:2015: | Зимовець О. А. Iнформаційно-комунікаційні технології як засіб формування творчих умінь майбутніх учителів в процесі вивчення іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2006. № 29. С. 132–137. |