Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Iнформаційно-комунікаційні технології як засіб формування творчих умінь майбутніх учителів в процесі вивчення іноземної мови

Зимовець О. А. (2006) Iнформаційно-комунікаційні технології як засіб формування творчих умінь майбутніх учителів в процесі вивчення іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 29. С. 132–137. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 06zoavim.pdf]
Preview
PDF
06zoavim.pdf

Завантажити (397kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається проблема використання інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні творчих умінь майбутніх учителів: розкривається сутність поняття "творчі вміння", обґрунтовується доцільність використання ІКТ при формуванні творчих вмінь майбутніх учителів, пропонуються фрагменти заняття в рамках професійно спрямованого курсу з англійської мови для студентів фізико-математичного факультету з використанням ІКТ.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: О.О. Казмірчук
Дата подачі: 28 Жовт 2008 12:11
Оновлення: 06 Жовт 2016 09:43
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1484
ДСТУ 8302:2015: Зимовець О. А. Iнформаційно-комунікаційні технології як засіб формування творчих умінь майбутніх учителів в процесі вивчення іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2006. № 29. С. 132–137.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу