Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Аудіокнига як ефективний допоміжний засіб для розвитку пізнавальних інтересів та адитивних умінь учнів старшого етапу загальноосвітньої школи.

Мартинова О. М. (2004) Аудіокнига як ефективний допоміжний засіб для розвитку пізнавальних інтересів та адитивних умінь учнів старшого етапу загальноосвітньої школи. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами інноваційних освітніх технологій. Збірник наукових праць. С. 21–26.

[thumbnail of Мартинова_2.pdf]
Preview
Текст
Мартинова_2.pdf

Завантажити (314kB) | Preview

Анотація

У статті визначаються особливості використання аудіо книги для розвитку пізнавальних інтересів та адитивних вмінь учнів старшого етапу ЗОШ та подаються приклади вправ, на розвиток вмінь антиципації та предикції.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: аудиокнига, аудіювання, пізнавальний інтерес, антиципація, предикція.
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: Користувачі 2540 не знайдено.
Дата подачі: 25 Груд 2014 09:23
Оновлення: 25 Груд 2014 09:23
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14862

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу