Саух П. Ю. (2005) Експлікативні зміни сучасної освіти освіти в контексті трансформацій науки постіндустріального суспільства. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 20. С. 3–8.
Preview
1A9E8A87.pdf
Завантажити (152kB) | Preview
Анотація
У статті на основі аналізу особливостей культурно-історичного розвитку людства, не лінійності процесів, які відбуваються на зламі століть, показано зміну парадигми сучасної науки. Опинившись перед викликом ХХI ст., наука детермінує трансформацію освіти, яка все ще перебуває у міцному колі логоцентризму індустріального суспільства. У зв’язку з цим сформульовано і викладено шість науково-освітніх імперативів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | В.С. Тищук |
Дата подачі: | 25 Лист 2008 10:33 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 14:09 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/149 |
ДСТУ 8302:2015: | Саух П. Ю. Експлікативні зміни сучасної освіти освіти в контексті трансформацій науки постіндустріального суспільства. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 20. С. 3–8. |