Сидорчук Н. Г. (2014) Система професійно-педагогічної підготовки студентів університетів у контексті єдиного європейського освітнього простору. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук..
aref_Sydorchuk.pdf
Завантажити (459kB) | Preview
Анотація
Дисертацію присвячено проблемі системного розгляду професійно-педагогічної підготовки студентів університетів у контексті єдиного європейського освітнього простору. На основі інтеграційних процесів, що характеризують систему вищої освіти європейських країн, обґрунтовано концепцію професійно-педагогічної підготовки студентів університетів, практичним підґрунтям якої є авторська модель, що включає ряд функціональних площин (підсистем): зовнішню або загальноєвропейську; внутрішню або національну; структурно-змістову або інституціональну; локальну або прикладну. Кожна з них відповідає функціональним складовим досліджуваного явища, складається з елементів та зв’язків між ними. У навчальний процес закладів університетського типу впроваджено систему професійно-педагогічної підготовки студентів університетів на основі використання відповідних форм, методів, засобів, локальних технологій формування відповідного виду компетентності. Визначено структурні компоненти професійно-педагогічної компетентності (мотиваційний, змістовий, операційно-діяльнісний, особистісний).
Науково-методичні засади реалізації авторської моделі відтворено й реалізовано в межах педагогічного експерименту, який підтвердив її ефективність.
Результати дослідження впроваджені в практику діяльності вищих навчальних закладів університетського типу України
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 15 Січ 2015 08:29 |
Оновлення: | 02 Груд 2015 20:28 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14945 |
ДСТУ 8302:2015: | Сидорчук Н. Г. Система професійно-педагогічної підготовки студентів університетів у контексті єдиного європейського освітнього простору. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук. 2014.. |