Шурин О. І. (2014) Формування емпатійної культури майбутніх учителів початкових класів у фаховій підготовці. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук..
aref_Shuryn.pdf
Завантажити (354kB) | Preview
Анотація
Дисертаційну роботу присвячено дослідженню проблеми формування емпатійної культури майбутніх учителів початкових класів у фаховій підготовці. З’ясовано провідні теоретичні підходи до проблеми дослідження: гуманістичний, особистісно орієнтований, аксіологічний, компетентісний та діяльнісний. Обґрунтовано її категоріально-понятійний апарат, а саме категорії «культура», «педагогічна культура», «професійно-педагогічна культура», «емпатія», «емпатійна культура».
Визначено основні компоненти емпатійної культури майбутніх учителів початкових класів: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, практико-діяльнісний та основні критерії її сформованості: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, практико-діяльнісний. На основі критеріїв окреслено рівні сформованості досліджуваного явища (оптимальний, достатній, первинний, елементарний). Розроблено та експериментально перевірено ефективність технології формування емпатійної культури майбутніх учителів початкових класів у фаховій підготовці складовими якої є цільовий, організаційний, змістовий та результативний компоненти, які перебувають у тісному взаємозв’язку, оскільки визначають зміст один одного. Доведено, що її реалізація сприяє підвищенню рівня сформованості емпатійної культури майбутніх педагогів
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | емпатія, емпатійна культура, фахова підготовка майбутніх учителів початкових класів, технологія формування емпатійної культури |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 15 Січ 2015 08:40 |
Оновлення: | 02 Груд 2015 20:23 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14950 |
ДСТУ 8302:2015: | Шурин О. І. Формування емпатійної культури майбутніх учителів початкових класів у фаховій підготовці. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. 2014.. |