Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Дискурс американської журнальної комерційної реклами 20-х років XX століття : оцінно-семантичний аспект

Романюк С. К. (2009) Дискурс американської журнальної комерційної реклами 20-х років XX століття : оцінно-семантичний аспект. Мова і культура : (наук. журн.). – К. : Видавничий дім Дмитра Бураго, Вип. 12, т. IX (134)..

[thumbnail of Стаття. Оцінка 20-х рр. 0,46.pdf]
Preview
Текст
Стаття. Оцінка 20-х рр. 0,46.pdf

Завантажити (252kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Користувачі 4553 не знайдено.
Дата подачі: 18 Лют 2015 12:07
Оновлення: 18 Лют 2015 12:07
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15668
ДСТУ 8302:2015: Романюк С. К. Дискурс американської журнальної комерційної реклами 20-х років XX століття : оцінно-семантичний аспект. Мова і культура : (наук. журн.). – К. : Видавничий дім Дмитра Бураго, Вип. 12, т. IX (134). 2009..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу