Дєнічєва О. І. (2014) Передумови реформування середньої гуманітарної освіти Австрії у другій половині ХХ – першому десятиріччі ХХІ сторіччя. Науково-педагогічний журнал. Серія : Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології.. С. 39–48.
Denicheva.pdf
Завантажити (403kB) | Preview
Анотація
У статті йдеться про основні чинники реформування гуманітарної освіти в системі середньої освіти Австрії; проаналізовано шляхи трансформації змісту середньої гуманітарної освіти; визначено вплив міграційного потоку на зміни у системі гуманітарної освіти; наголошено на необхідності введення іноземних мов (мов мігрантів) у навчально-виховний процес гімназій; висвітлено важливість виховання гендерної рівності та релігійної толерантності серед дітей у середніх навчальних закладах, зокрема гімназіях; охарактеризовано розвиток двомовних напрямів навчання в системі середньої гуманітарної освіти та діяльність гімназій з білінгвальним напрямом навчання
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | гуманітарна освіта, реформаційні процеси, трансформації, білінгвальна освіта, іммігранти, мова, соціальна рівність, релігійна толерантність |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Користувач: | Л.П. Макарчук |
Дата подачі: | 24 Лют 2015 21:05 |
Оновлення: | 24 Лют 2015 21:05 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15798 |
ДСТУ 8302:2015: | Дєнічєва О. І. Передумови реформування середньої гуманітарної освіти Австрії у другій половині ХХ – першому десятиріччі ХХІ сторіччя. Науково-педагогічний журнал. Серія : Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2014.. С. 39–48. |