Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Пріоритетність використання алгоритмізованих навчально-ігрових засобів теоретичної підготовки юних фехтувальників

Задорожна О. Р. (2014) Пріоритетність використання алгоритмізованих навчально-ігрових засобів теоретичної підготовки юних фехтувальників. Фізичне виховання та спорт у контексті держної програми розвитку фізичної культури В Україні: досвід, проблеми, перспективи.. С. 27–29.

[thumbnail of Задорожна.pdf]
Preview
Текст
Задорожна.pdf

Завантажити (544kB) | Preview

Анотація

Визначено ефективність алгоритмізованих навчально-ігрових засобів теоретичної підготовки при вивченні матеріалу за окремими інформаційними блоками на етапі попередньої базової підготовки у фехтуванні упродовж макроциклу. Встановлено, що універсальними навчально-ігровими засобами теоретичної підготовки є тренажер «ТТТ» та «Асоціації».

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: теоретична підготовка, фехтування, алгоритмізовані засоби.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач: Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Дата подачі: 27 Лют 2015 13:44
Оновлення: 27 Лют 2015 13:44
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15916
ДСТУ 8302:2015: Задорожна О. Р. Пріоритетність використання алгоритмізованих навчально-ігрових засобів теоретичної підготовки юних фехтувальників. Фізичне виховання та спорт у контексті держної програми розвитку фізичної культури В Україні: досвід, проблеми, перспективи. 2014.. С. 27–29.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу