Задорожна О. Р. (2014) Пріоритетність використання алгоритмізованих навчально-ігрових засобів теоретичної підготовки юних фехтувальників. Фізичне виховання та спорт у контексті держної програми розвитку фізичної культури В Україні: досвід, проблеми, перспективи.. С. 27–29.
Preview
Задорожна.pdf
Завантажити (544kB) | Preview
Анотація
Визначено ефективність алгоритмізованих навчально-ігрових засобів теоретичної підготовки при вивченні матеріалу за окремими інформаційними блоками на етапі попередньої базової підготовки у фехтуванні упродовж макроциклу. Встановлено, що універсальними навчально-ігровими засобами теоретичної підготовки є тренажер «ТТТ» та «Асоціації».
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | теоретична підготовка, фехтування, алгоритмізовані засоби. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Користувач: | Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Дата подачі: | 27 Лют 2015 13:44 |
Оновлення: | 27 Лют 2015 13:44 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15916 |
ДСТУ 8302:2015: | Задорожна О. Р. Пріоритетність використання алгоритмізованих навчально-ігрових засобів теоретичної підготовки юних фехтувальників. Фізичне виховання та спорт у контексті держної програми розвитку фізичної культури В Україні: досвід, проблеми, перспективи. 2014.. С. 27–29. |