Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Застосування в спорті інформаційно-творчих технологій

Козіна Ж. Л. (2014) Застосування в спорті інформаційно-творчих технологій. Фізичне виховання та спорт у контексті держної програми розвитку фізичної культури В Україні: досвід, проблеми, перспективи.. С. 38–45.

[thumbnail of Козина.pdf]
Preview
Текст
Козина.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

На основі педагогічних спостережень і власної творчої діяльності були застосовані нові інформаційно-творчі технології інтегрального впливу: поліграфічні, мультиплікаційні динамічні наочні посібники для вивчення техніки й тактики баскетболу; для аутогенного тренування; адаптована для завдань навчально-тренувального процесу методика застосування пасивної й активної форми малювання на підсвіченому склі за допомогою піску під музику. Досліджені методики є інтегральними, простими у використанні, досить доступними, сприяють розкриттю творчих здатностей спортсменів, активізують відновлювальні процеси, про що свідчать результати аналізу ігрової результативності, техніки виконання основних прийомів баскетболу, кількості реалізованих у грі тактичних взаємодій, зміна психофізіологічних здібностей.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: інформаціно-творчі технології, мультиплікація, наочність, образне сприйняття, кінестатична чутливість, творчість, відновлення, аутогенне тренування, малюнок на піску.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач: Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Дата подачі: 27 Лют 2015 13:48
Оновлення: 27 Лют 2015 13:59
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15925
ДСТУ 8302:2015: Козіна Ж. Л. Застосування в спорті інформаційно-творчих технологій. Фізичне виховання та спорт у контексті держної програми розвитку фізичної культури В Україні: досвід, проблеми, перспективи. 2014.. С. 38–45.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу