Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Прояв етикетизації на синтаксичному рівні організації англомовного рекламного тексту

Іваненко І. В. (2014) Прояв етикетизації на синтаксичному рівні організації англомовного рекламного тексту. VI Всеукраїнська науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих науковців за міжнародної участі, "Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації"..

[thumbnail of Прояв етикетизації на синтаксичному рівні організації англомовного рекламного тексту.pdf]
Preview
Текст
Прояв етикетизації на синтаксичному рівні організації англомовного рекламного тексту.pdf

Завантажити (1MB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Користувачі 4553 не знайдено.
Дата подачі: 16 Бер 2015 15:35
Оновлення: 16 Бер 2015 15:35
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16443
ДСТУ 8302:2015: Іваненко І. В. Прояв етикетизації на синтаксичному рівні організації англомовного рекламного тексту. VI Всеукраїнська науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих науковців за міжнародної участі, "Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації". 2014..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу