Прилуцька Н. С. (2007) Пріоритетні напрямки та основні цілі розвитку професійної перепідготовки дорослих. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 31. С. 158–162. ISSN 2076-6173.
Preview
07pnsppd.pdf
Завантажити (130kB) | Preview
Анотація
У статті розкрито зміст понять "освіта через все життя", "продовжена професійна освіта", "додаткова професійна освіта". Розглянуто сутність питання освіти впродовж всього життя, а також концептуальні основи професійної перепідготовки дорослих. Значну увагу звернено на досягнення основних цілей та розв’язання принципових питань професійної перепідготовки.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | Л.М. Веселовська |
Дата подачі: | 18 Лист 2008 10:13 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 16:29 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1648 |
ДСТУ 8302:2015: | Прилуцька Н. С. Пріоритетні напрямки та основні цілі розвитку професійної перепідготовки дорослих. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 31. С. 158–162. |