Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Проблема систематизації професійних особистісних якостей майбутніх учителів

Зуброва О. А. (2007) Проблема систематизації професійних особистісних якостей майбутніх учителів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 34. С. 125–127.

[thumbnail of 07zoamau.pdf]
Preview
PDF
07zoamau.pdf

Завантажити (123kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано психолого-педагогічні підходи до систематизації професійних особистісних якостей майбутніх учителів. Виділено основні класифікації професійних особистісних якостей учителя (запропоновані Г. Хмарою, Л. Гурьєвою, Д. Зюзіним, Ю. Бабанським, І. Зимньою, В. Гріньовою та ін.) і здійснено аналіз кожної з груп.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач: Т.О. Книш
Дата подачі: 18 Лист 2008 10:12
Оновлення: 14 Серп 2015 16:29
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1650
ДСТУ 8302:2015: Зуброва О. А. Проблема систематизації професійних особистісних якостей майбутніх учителів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 34. С. 125–127.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу