Зуброва О. А. (2007) Проблема систематизації професійних особистісних якостей майбутніх учителів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 34. С. 125–127.
Preview
07zoamau.pdf
Завантажити (123kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано психолого-педагогічні підходи до систематизації професійних особистісних якостей майбутніх учителів. Виділено основні класифікації професійних особистісних якостей учителя (запропоновані Г. Хмарою, Л. Гурьєвою, Д. Зюзіним, Ю. Бабанським, І. Зимньою, В. Гріньовою та ін.) і здійснено аналіз кожної з груп.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | Т.О. Книш |
Дата подачі: | 18 Лист 2008 10:12 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 16:29 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1650 |
ДСТУ 8302:2015: | Зуброва О. А. Проблема систематизації професійних особистісних якостей майбутніх учителів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 34. С. 125–127. |