Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Маркетингові комунікації як фактор успіху навчального закладу на ринку освітніх послуг

Зінчук Н. А. (2015) Маркетингові комунікації як фактор успіху навчального закладу на ринку освітніх послуг. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". С. 145–151.

[thumbnail of Зінчук.pdf]
Preview
Текст
Зінчук.pdf

Завантажити (366kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Ольга Кравчук
Дата подачі: 25 Трав 2015 05:44
Оновлення: 25 Трав 2015 05:44
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17438

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу