Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Погляди зарубіжних педагогів на сутнісні характеристики курикулуму

Локшина О. І. (2015) Погляди зарубіжних педагогів на сутнісні характеристики курикулуму. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 79. С. 38–42. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 10.pdf]
Preview
Текст
10.pdf

Завантажити (266kB) | Preview

Анотація

У статті представлено ідеї зарубіжних педагогів щодо сутнісних характеристик курикулуму, зокрема, його типів та рівнів, серед яких розрізняють: ідеальний, офіційний, сприйнятий, тестований, курикулум у форматі індивідуального навчального досвіду учнів. Розкрито поняття ''прихований курикулум''. Зроблено висновок, що важливим в умовах поширення курикулярних ідей в Україні є віднайдення оптимальних варіантів кореляції курикулуму з національними підходами до структурування змісту освіти та організації навчального процесу.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: курикулум, зміст освіти, Україна, типи курикулуму
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 02 Черв 2015 08:51
Оновлення: 02 Черв 2015 08:59
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17589
ДСТУ 8302:2015: Локшина О. І. Погляди зарубіжних педагогів на сутнісні характеристики курикулуму. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 79. С. 38–42.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу