Локшина О. І. (2015) Погляди зарубіжних педагогів на сутнісні характеристики курикулуму. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 79. С. 38–42. ISSN 2076-6173.
10.pdf
Завантажити (266kB) | Preview
Анотація
У статті представлено ідеї зарубіжних педагогів щодо сутнісних характеристик курикулуму, зокрема, його типів та рівнів, серед яких розрізняють: ідеальний, офіційний, сприйнятий, тестований, курикулум у форматі індивідуального навчального досвіду учнів. Розкрито поняття ''прихований курикулум''. Зроблено висновок, що важливим в умовах поширення курикулярних ідей в Україні є віднайдення оптимальних варіантів кореляції курикулуму з національними підходами до структурування змісту освіти та організації навчального процесу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | курикулум, зміст освіти, Україна, типи курикулуму |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 02 Черв 2015 08:51 |
Оновлення: | 02 Черв 2015 08:59 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17589 |
ДСТУ 8302:2015: | Локшина О. І. Погляди зарубіжних педагогів на сутнісні характеристики курикулуму. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 79. С. 38–42. |