Ситняківська С. М. (2015) Дослідження ставлення студентів соціально-психологічного факультету Житомирського державного університету імені Івана Франка до викладання фахових дисциплін білінгвальним способом. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 79. С. 134–138. ISSN 2076-6173.
29.pdf
Завантажити (263kB) | Preview
Анотація
У статті представлено результати опитування студентів напряму підготовки/спеціальності "Соціальна педагогіка" щодо викладання фахових дисциплін білінгвальним способом. Було визначено рівень обізнаності студентів щодо поняття "білінгвальне навчання", з’ясовано ступінь мотивації студентів до вивчення фахових дисциплін білінгвальним способом, а також сформульовано висновок про доцільність викладання фахових дисциплін на старших курсах білінгвально.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | білінгвальне навчання, мотиваційні чинники, фахова підготовка |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 04 Черв 2015 06:43 |
Оновлення: | 04 Черв 2015 06:50 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17615 |
ДСТУ 8302:2015: | Ситняківська С. М. Дослідження ставлення студентів соціально-психологічного факультету Житомирського державного університету імені Івана Франка до викладання фахових дисциплін білінгвальним способом. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 79. С. 134–138. |