Жупник А. О. (2015) Принципи утворення неологізмів у спортивному дискурсі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 79. С. 253–258. ISSN 2076-6173.
51.pdf
Завантажити (274kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано принципи формування неологізмів у спортивному дискурсі на матеріалах сучасних іспанських періодичних видань: ''Ель Паїс'', ''Ель Мундо'', ''Ас'' та ''Марка''. За основу аналізу взято думки відомих іспанських лінгвістів та дослідників теми неологізмів, таких, як Сусана Герреро, Лазаро Карретер, Хесус Каньон та ін. У статті продемонстровано, як формуються спортивні неологізми в іспанській мові та чим зумовлена їх поява. Актуальність статті полягає у новому підході до аналізу неологізмів та можливості формування на основі зібраного матеріалу словника неологізмів сфери спорту.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | реалія, стиль, альтернація, архіелемент, метафоричність, суфіксація, префіксація, складання основ, абревіатура, псевдонім, англіцизм |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 08 Черв 2015 07:34 |
Оновлення: | 08 Черв 2015 07:39 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17700 |
ДСТУ 8302:2015: | Жупник А. О. Принципи утворення неологізмів у спортивному дискурсі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 79. С. 253–258. |