Березюк О. С. (2015) Формування етнодидактичних знань в сучасному педагогічному процесі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 80. С. 31–36. ISSN 2076-6173.
Preview
8.pdf
Завантажити (270kB) | Preview
Анотація
В статті розглянуто проблему формування етнодидактичних знань в молоді, яка навчається. Проаналізовано сутність етнодидактики як складової етнопедагогіки, визначено педагогічні умови формування етнодидактичних знань, головні принципи формування етнодидактичних знань та закономірності їх трансформації у сучасному педагогічному процесі. Звернено увагу на засоби підвищення ефективності етнодидактичних знань, вимоги їх формування, класифікацію та етапи впровадження в сучасний освітній процес.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | народна педагогіка, етнопедагогіка, етнодидактика, етнодидактичні знання, зміст освіти, педагогічний процес |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 18 Черв 2015 08:15 |
Оновлення: | 18 Черв 2015 08:17 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17826 |
ДСТУ 8302:2015: | Березюк О. С. Формування етнодидактичних знань в сучасному педагогічному процесі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 80. С. 31–36. |