Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування етнодидактичних знань в сучасному педагогічному процесі

Березюк О. С. (2015) Формування етнодидактичних знань в сучасному педагогічному процесі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 80. С. 31–36. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 8.pdf]
Preview
Текст
8.pdf

Завантажити (270kB) | Preview

Анотація

В статті розглянуто проблему формування етнодидактичних знань в молоді, яка навчається. Проаналізовано сутність етнодидактики як складової етнопедагогіки, визначено педагогічні умови формування етнодидактичних знань, головні принципи формування етнодидактичних знань та закономірності їх трансформації у сучасному педагогічному процесі. Звернено увагу на засоби підвищення ефективності етнодидактичних знань, вимоги їх формування, класифікацію та етапи впровадження в сучасний освітній процес.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: народна педагогіка, етнопедагогіка, етнодидактика, етнодидактичні знання, зміст освіти, педагогічний процес
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 18 Черв 2015 08:15
Оновлення: 18 Черв 2015 08:17
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17826
ДСТУ 8302:2015: Березюк О. С. Формування етнодидактичних знань в сучасному педагогічному процесі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 80. С. 31–36.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу