Черниш О. А. (2015) Конвергентна та дивергентна стратегії самопрезентації комунікативної поведінки мовної особистості редактора популярних жіночих журналів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 80. С. 285–288. ISSN 2076-6173.
59.pdf
Завантажити (326kB) | Preview
Анотація
Статтю присвячено розгляду самопрезентації як основної стратегії комунікативної поведінки мовної особистості головного редактора популярного жіночого журналу. З’ясовано суть самопрезентації як нагальної потреби особистості в самоідентифікації, емоційній персоналізації з метою здійснення опосередкованого та неопосередкованого впливу; розглянуто її особливості та встановлено її значення. Проаналізовано конвергентну та дивергентну стратегії самопрезентації мовної поведінки головних редакторів популярних жіночих журналів
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | конвергентна та дивергентна стратегії, самопрезентація, комунікативна поведінка, мовна особистість редактора |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Черв 2015 11:17 |
Оновлення: | 23 Черв 2015 11:24 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17934 |
ДСТУ 8302:2015: | Черниш О. А. Конвергентна та дивергентна стратегії самопрезентації комунікативної поведінки мовної особистості редактора популярних жіночих журналів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 80. С. 285–288. |