Адаменко О. В., Хриков Є. М. (2007) Соціальні й педагогічні умови розвитку та методологічні основи історико-педагогічного аналізу новаторства в освіті. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (36). С. 20–23.
Preview
3.pdf
Завантажити (112kB) | Preview
Анотація
Розглядаються соціальні та педагогічні умови виникнення, методологічні підходи та головні етапи історико-педагогічного аналізу інновацій в освіті – аналіз соціально-педагогічного контексту, в якому функціонувала новаторська школа, аналіз її особливостей, визначення її впливу на педагогічну практику та науку.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | О.О. Казмірчук |
Дата подачі: | 11 Лист 2008 11:56 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 17:10 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1805 |