Сухомлинська О. В. (2007) Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 36. С. 24–27.
Preview
4.pdf
Завантажити (118kB) | Preview
Анотація
У статті розкриваються умови створення, зміст і особливості діяльності авторських педагогічних систем, що охоплюють різні історичні періоди. Визначаються ціннісні засади авторських шкіл В. Дурдуківського, В. Сухомлинського та О. Захаренка. Висуваються ідеї, які можуть служити поштовхом для сьогоднішнього оцінювання інновацій у шкільній справі.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | О.О. Казмірчук |
Дата подачі: | 04 Лист 2008 10:51 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 17:11 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1815 |
ДСТУ 8302:2015: | Сухомлинська О. В. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 36. С. 24–27. |