Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Проблема самовизначення вчителя у контексті педагогічної дії

Зязюн І. А. (2014) Проблема самовизначення вчителя у контексті педагогічної дії. Інноваційні підходи до виховання студентської молоді у вищих навчальних закладах : матеріали Міжнар. наук.-практ. конференції (м. Житомир, 22-23 травня 2014 р.).. С. 8–20.

[thumbnail of Зязюн І.pdf]
Preview
Текст
Зязюн І.pdf

Завантажити (175kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Олена Євгеніївна Антонова
Дата подачі: 25 Лип 2015 06:46
Оновлення: 25 Лип 2015 06:46
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18221
ДСТУ 8302:2015: Зязюн І. А. Проблема самовизначення вчителя у контексті педагогічної дії. Інноваційні підходи до виховання студентської молоді у вищих навчальних закладах : матеріали Міжнар. наук.-практ. конференції (м. Житомир, 22-23 травня 2014 р.). 2014.. С. 8–20.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу