Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Проблема готовності майбутніх учителів початкових класів до інтегрованого викладання мистецьких дисциплін у контексті сучасних вимог професійної освіти

Пахальчук Н. О. (2005) Проблема готовності майбутніх учителів початкових класів до інтегрованого викладання мистецьких дисциплін у контексті сучасних вимог професійної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 21. С. 222–226.

[thumbnail of 05pnovpo.pdf]
Preview
PDF
05pnovpo.pdf

Завантажити (183kB) | Preview

Анотація

Автор статті презентує результати пілотажного дослідження розуміння майбутніми учителями поняття "інтеграція".

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач: О.А. Халімончук
Дата подачі: 11 Лист 2008 09:40
Оновлення: 14 Серп 2015 17:17
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1862
ДСТУ 8302:2015: Пахальчук Н. О. Проблема готовності майбутніх учителів початкових класів до інтегрованого викладання мистецьких дисциплін у контексті сучасних вимог професійної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 21. С. 222–226.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу