Пахальчук Н. О. (2005) Проблема готовності майбутніх учителів початкових класів до інтегрованого викладання мистецьких дисциплін у контексті сучасних вимог професійної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 21. С. 222–226.
Preview
05pnovpo.pdf
Завантажити (183kB) | Preview
Анотація
Автор статті презентує результати пілотажного дослідження розуміння майбутніми учителями поняття "інтеграція".
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | О.А. Халімончук |
Дата подачі: | 11 Лист 2008 09:40 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 17:17 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1862 |
ДСТУ 8302:2015: | Пахальчук Н. О. Проблема готовності майбутніх учителів початкових класів до інтегрованого викладання мистецьких дисциплін у контексті сучасних вимог професійної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 21. С. 222–226. |