Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Компетентнісна парадигма в освіті: світовий досвід, здобутки українських і польських науковців

Горобець С. М. (2014) Компетентнісна парадигма в освіті: світовий досвід, здобутки українських і польських науковців. Українська полоністика. № 11. С. 226–233. ISSN 2220-4555.

[thumbnail of 28.pdf]
Preview
Текст
28.pdf

Завантажити (577kB) | Preview

Анотація

У статті досліджуються світовий досвід, здобутки українських і польських науковців щодо компетентнісної парадигми у площині діяльнісного, соціокультурного, контекстно-інформаційного наукових підходів, що дозволяє говорити про певну узгодженість щодо використання компетентнісної парадигми в українській та польській психолого-педагогічній науці.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 07 Жовт 2015 08:55
Оновлення: 07 Жовт 2015 09:02
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18728
ДСТУ 8302:2015: Горобець С. М. Компетентнісна парадигма в освіті: світовий досвід, здобутки українських і польських науковців. Українська полоністика. 2014. № 11. С. 226–233.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу