Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Роль особистісно-діяльнісного підходу у навчанні іноземних мов студентів немовних спеціальностей

Палагута І. (2014) Роль особистісно-діяльнісного підходу у навчанні іноземних мов студентів немовних спеціальностей. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка..

[thumbnail of Palaguta_doc.pdf]
Preview
Текст
Palaguta_doc.pdf

Завантажити (265kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач: Користувачі 4553 не знайдено.
Дата подачі: 03 Лист 2015 07:51
Оновлення: 03 Лист 2015 07:51
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19070
ДСТУ 8302:2015: Палагута І. Роль особистісно-діяльнісного підходу у навчанні іноземних мов студентів немовних спеціальностей. Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару (26 листопада 2014 р.). – Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка. 2014..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу