Анічкіна О. В. (2015) Педагогічні умови підготовки майбутніх вчителів до проведення шкільного хімічного експерименту. Молодий вчений. № 8(23). С. 102–105. ISSN 2304-5809.
Anichkina_8_23_2015.pdf
Завантажити (553kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто педагогічні умови поліпшення професійної підготовки майбутніх вчителів хімії у ВНЗ. Визна-
чено можливості використання блок-схем в експериментально-методичній підготовці студентів. Проаналізовано
практикуми хімічних дисциплін та їх можливості із забезпечення базової експериментально-методичної підго-
товки студентів до вчительської діяльності. Досліджено ефективність використання безперервної експеримен-
тально-методичної підготовки для забезпечення сформованості вмінь майбутніх вчителів проводити всі види
шкільного хімічного експерименту. Визначено шляхи модернізації традиційних методичних прийомів (метод
мікровикладання) в сучасних умовах інформатизації.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Природничий факультет > Кафедра хімії |
Користувач: | Олександр Сергійович Яценко |
Дата подачі: | 24 Лист 2015 12:39 |
Оновлення: | 24 Лист 2015 12:47 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19440 |
ДСТУ 8302:2015: | Анічкіна О. В. Педагогічні умови підготовки майбутніх вчителів до проведення шкільного хімічного експерименту. Молодий вчений. 2015. № 8(23). С. 102–105. |