Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Педагогічні умови підготовки майбутніх вчителів до проведення шкільного хімічного експерименту

Анічкіна О. В. (2015) Педагогічні умови підготовки майбутніх вчителів до проведення шкільного хімічного експерименту. Молодий вчений. № 8(23). С. 102–105. ISSN 2304-5809.

[thumbnail of Anichkina_8_23_2015.pdf]
Preview
Текст
Anichkina_8_23_2015.pdf

Завантажити (553kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто педагогічні умови поліпшення професійної підготовки майбутніх вчителів хімії у ВНЗ. Визна-
чено можливості використання блок-схем в експериментально-методичній підготовці студентів. Проаналізовано
практикуми хімічних дисциплін та їх можливості із забезпечення базової експериментально-методичної підго-
товки студентів до вчительської діяльності. Досліджено ефективність використання безперервної експеримен-
тально-методичної підготовки для забезпечення сформованості вмінь майбутніх вчителів проводити всі види
шкільного хімічного експерименту. Визначено шляхи модернізації традиційних методичних прийомів (метод
мікровикладання) в сучасних умовах інформатизації.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Природничий факультет > Кафедра хімії
Користувач: Олександр Сергійович Яценко
Дата подачі: 24 Лист 2015 12:39
Оновлення: 24 Лист 2015 12:47
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19440
ДСТУ 8302:2015: Анічкіна О. В. Педагогічні умови підготовки майбутніх вчителів до проведення шкільного хімічного експерименту. Молодий вчений. 2015. № 8(23). С. 102–105.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу