Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Дослідження рефлексії проградієнтоності здібностей у молодшому шкільному віці

Никончук Н. О. (2015) Дослідження рефлексії проградієнтоності здібностей у молодшому шкільному віці. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості". Т. 4, № 11. С. 209–218.

[thumbnail of НИКОНЧУКГ.pdf]
Preview
Текст
НИКОНЧУКГ.pdf

Завантажити (660kB) | Preview

Анотація

В статті представлені результати емпіричного дослідження рефлексії проградієнтності здібностей учнів початкових класів. Сформульовано визначення поняття «рефлексія проградієнтності здібностей». Описано динаміку рефлексії проградієнтності здібностей у молодшому шкільному віці. Виокремлено етапи альтернативної та проградієнтної рефлексії здібностей. Описано тенденції в оцінюванні дітьми власних досягнень та досягнень референтних осіб: тенденцію до більш диференційованого оцінювання вмінь у порівнянні з якостями, тенденцію до вищого оцінювання власних досягнень в умовах соціального порівняння, тенденцію до знецінювання досягнень осіб з найближчого соціального оточення.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: молодший шкільний вік, здібності, рефлексія, рефлексія проградієнтності здібностей, оцінювання.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 17 Груд 2015 13:42
Оновлення: 17 Груд 2015 13:42
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19564
ДСТУ 8302:2015: Никончук Н. О. Дослідження рефлексії проградієнтоності здібностей у молодшому шкільному віці. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості". 2015. Т. 4, № 11. С. 209–218.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу