Зимовець О. А. (2015) Формування гностичних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Освітологічний дискурс. № 3(11). С. 112–126. ISSN 2312-5829.
271-737-1-PB.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
У статті розглядається проблема формування гностичних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін в умовах інформаційного суспільства. Автор надає визначення гностичних умінь учителів гуманітарних дисциплін та уточнює склад даних
умінь з огляду на вимоги інформаційного суспільства. Визначається роль інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування гностичних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін та пропонується система вправ,
спрямованих на їх формування з використанням ІКТ, в рамках розробленого автором спецкурсу «Використання ІКТ у професійній діяльності вчителів гуманітарних дисциплін».
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Олександр Сергійович Яценко |
Дата подачі: | 28 Груд 2015 12:32 |
Оновлення: | 28 Груд 2015 12:36 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19733 |
ДСТУ 8302:2015: | Зимовець О. А. Формування гностичних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Освітологічний дискурс. 2015. № 3(11). С. 112–126. |