Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Проблема розвитку аудіативних умінь учнів початкових класів

Чупріна О. В. (2013) Проблема розвитку аудіативних умінь учнів початкових класів. Наукові записки Малої академії наук України: (збірник наукових праць). № 4. С. 104–109.

[thumbnail of 13 МАН 14 шр.pdf]
Preview
Текст
13 МАН 14 шр.pdf

Завантажити (288kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена особливостям розвитку аудіативних умінь дітей молодшого шкільного віку. Розкрито зміст, визначальні риси та напрями аудіювання, а також фактори формування здатності до аудіювання дітьми молодшого шкільного віку. Окреслено особливості технології організації процесу слухання-розуміння на уроках рідної мови в початковій школі.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: аудіювання, вид мовленнєвої діяльності, методи навчання аудіювання, система вправ.
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 22 Січ 2016 22:50
Оновлення: 22 Січ 2016 22:50
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20039
ДСТУ 8302:2015: Чупріна О. В. Проблема розвитку аудіативних умінь учнів початкових класів. Наукові записки Малої академії наук України: (збірник наукових праць). 2013. № 4. С. 104–109.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу