Прус А. В. (2005) Планування у контексті прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Підготовка вчителя у контексті європейського освітнього простору Збірник наукових праць. С. 88–96. ISSN 966-8456-54-8.
Preview
Prus_Planuvannya.pdf
Завантажити (715kB) | Preview
Анотація
Розглянуто організацію етапу планування навчальної діяльності вчителя та учня у контексті прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії як один із засобів реалізації компетентісного підходу.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
| Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
| Користувач: | А. М. Бойко |
| Дата подачі: | 08 Лют 2016 11:36 |
| Оновлення: | 03 Жовт 2016 15:23 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20185 |
| ДСТУ 8302:2015: | Прус А. В. Планування у контексті прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Підготовка вчителя у контексті європейського освітнього простору Збірник наукових праць. 2005. С. 88–96. |


