Мальченко М. С. (2015) Брехтівське розуміння епічної опери (на матеріалі "Тригрошової опери"). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). С. 65–69. ISSN 2076-6173.
Preview
65-69.pdf
Завантажити (231kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто способи, за допомогою яких Б. Брехт втілив свої теоретичні міркування щодо
епічного театру та опери у "Тригрошовій опері". Проаналізовано брехтівські новації у музиці, тексті
та оформленні сцени, а саме: відокремлення зонгів від сценарію, дистанцію по відношенню до ролі,
протиставлення змісту зонгів оркестровці музики, використання нетренованих голосів для виконання
музики, використання оперних технік у порівнянні з класичною оперою, використання декорацій та ін.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | театр, опера, епічний, зонг, музика |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Лют 2016 10:38 |
Оновлення: | 23 Лют 2016 10:50 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20349 |