Вознюк О. В. (2015) Еталонне соціально-педагогічне середовище розвитку суб’єктів освітнього процесу. Андрагогічний вісник. № 6. С. 24–45.
Preview
Вознюк_Андрагогичний_висник_6_2015_6.PDF
Завантажити (521kB) | Preview
Анотація
Доводиться, що педагогічна система А.С. Макаренка та І.П. Іванова постають еталонною освітньою системою, що відповідає еталонному ж освітньо-розвивальному соціально-педагогічному середовищу та інтегрально-комплексним чином реалізує триєдину мету – формування фахівця, патріота та особистості. Робиться висновок, що найбільш повною й довершеною педагогічною парадигмою (педагогікою) має бути така холістична парадигма, котра реалізує (на теоретико-методологічному та практико-технологічному рівнях) зазначені три наріжні цілі освіти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | педагогічна система, еталонна педагогічна система та соціально-педагогічне середовище, цілі освіти, холістична парадигма освіти, парадигмальна множинність педагогіки. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 17 Трав 2016 12:03 |
Оновлення: | 17 Трав 2016 12:03 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20961 |
ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В. Еталонне соціально-педагогічне середовище розвитку суб’єктів освітнього процесу. Андрагогічний вісник. 2015. № 6. С. 24–45. |