Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Нова постнекласична парадигма мистецької освіти

Вознюк О. В. (2016) Нова постнекласична парадигма мистецької освіти. Актуальні питання мистецької педагогіки : зб. наук. праць. № 5. С. 8–14.

[thumbnail of Вознюк_мистецтво_2016.PDF]
Preview
pdf
Вознюк_мистецтво_2016.PDF

Завантажити (445kB) | Preview

Анотація

На основі міждисциплінарного підходу розглядається постнекласична синергетична резонансно-хвильова концепція (парадигма) художньо-естетичного виховання та мистецької освіти взагалі, яка спирається на поєднання природничонаукового і гуманітарного знань та виявляє алгоритми як ефективної (гармонійної) педагогічної дії, так і створення гармонійних (геніальних) творів мистецтва, що мають колосальні наслідки для освітньої сфери, оскільки дозволяють розробити психолого-естетичні методи гармонійної педагогічної дії на всіх учасників освітнього процесу. Постнекласична парадигма мистецької освіти має на меті досягти інтеграції способів та практик пізнання та освоєння світу людиною. Окреслюються деякі психолого-педагогічні основи інтеграції у галузі мистецької освіти як теоретико-методологічна та практична передумова зазначеної парадигми.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: постнекласична наука; резонансно-хвильова концепція художньо-естетичного виховання; психолого-педагогічні основи інтеграції у галузі мистецької освіти; гуманітарне та природничонаукове знання.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 23 Трав 2016 07:32
Оновлення: 23 Трав 2016 07:32
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21003
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В. Нова постнекласична парадигма мистецької освіти. Актуальні питання мистецької педагогіки : зб. наук. праць. 2016. № 5. С. 8–14.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу