Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Content-Marketing als Hauptvorteil der Konkurrenzfähigkeit

Tymchuk Y. (2016) Content-Marketing als Hauptvorteil der Konkurrenzfähigkeit. Перспективи розвитку професійно спрямованих мовних компетенцій в сучасній науці: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей.. С. 171–173.

[thumbnail of 16.pdf]
Preview
Текст
16.pdf

Завантажити (130kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач: Л.П. Макарчук
Дата подачі: 25 Трав 2016 07:55
Оновлення: 25 Трав 2016 07:55
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21118
ДСТУ 8302:2015: Tymchuk Y. Content-Marketing als Hauptvorteil der Konkurrenzfähigkeit. Перспективи розвитку професійно спрямованих мовних компетенцій в сучасній науці: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. 2016.. С. 171–173.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу