Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Технологія розвитку математичних здібностей старшокласників у процесі професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя

Семенець Л. М. (2014) Технологія розвитку математичних здібностей старшокласників у процесі професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя. Документ для обговорення. Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка, Науково-методична лабораторія "Освітньо-виховні системи Полісся".

[thumbnail of технологія_розвитку_мат._здібностей(2).PDF]
Preview
pdf
технологія_розвитку_мат._здібностей(2).PDF

Завантажити (663kB) | Preview

Анотація

Педагогічні умови формування професійної готовності майбутніх учителів до розвитку математичних здібностей у старшокласників утворюють цілісну трирівневу структуровану систему з визначеними компонентами та зв'язками. Для формування складного особистісного утворення, яким є професійно-педагогічна готовність до розвитку особистіної характеристики старшокласників - їхніх математичних здібностей, необхідно дотримуватися системи педагогічних умов, представлених на трьох рівнях теоретичного узагальнення. Установлені обставини обґрунтовують закономірності функціонування педагогічної системи „викладач - студент", націленої на особистісний розвиток майбутніх учителів, формування функціонального та особистісного рівнів професійно-педагогічної готовності до розвитку математичних здібностей учнів старших класів

Тип ресурсу: Звіт (Документ для обговорення)
Ключові слова: математичні здібності,педагогічна "умова"
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання
Користувач: Кафедра охорони праці та цивільної безпеки
Дата подачі: 21 Черв 2016 10:36
Оновлення: 21 Черв 2016 10:36
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21428

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу