Семенець Л. М. (2014) Технологія розвитку математичних здібностей старшокласників у процесі професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя. Документ для обговорення. Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка, Науково-методична лабораторія "Освітньо-виховні системи Полісся".
технологія_розвитку_мат._здібностей(2).PDF
Завантажити (663kB) | Preview
Анотація
Педагогічні умови формування професійної готовності майбутніх учителів до розвитку математичних здібностей у старшокласників утворюють цілісну трирівневу структуровану систему з визначеними компонентами та зв'язками. Для формування складного особистісного утворення, яким є професійно-педагогічна готовність до розвитку особистіної характеристики старшокласників - їхніх математичних здібностей, необхідно дотримуватися системи педагогічних умов, представлених на трьох рівнях теоретичного узагальнення. Установлені обставини обґрунтовують закономірності функціонування педагогічної системи „викладач - студент", націленої на особистісний розвиток майбутніх учителів, формування функціонального та особистісного рівнів професійно-педагогічної готовності до розвитку математичних здібностей учнів старших класів
Тип ресурсу: | Звіт (Документ для обговорення) |
---|---|
Ключові слова: | математичні здібності,педагогічна "умова" |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання |
Користувач: | Кафедра охорони праці та цивільної безпеки |
Дата подачі: | 21 Черв 2016 10:36 |
Оновлення: | 21 Черв 2016 10:36 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21428 |