Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Marketing strategies in a globalizing markets

Perederii Ya. (2016) Marketing strategies in a globalizing markets. Перспективи розвитку професійно спрямованих мовних компетенцій в сучасній науці: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей: Житомир, 13 квітня 2016 р./ за заг. ред. Н.М. Андрійчук.. С. 121–123.

[thumbnail of 49.pdf]
Preview
Текст
49.pdf

Завантажити (70kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач: Л.П. Макарчук
Дата подачі: 28 Вер 2016 07:54
Оновлення: 28 Вер 2016 07:55
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22050
ДСТУ 8302:2015: Perederii Ya. Marketing strategies in a globalizing markets. Перспективи розвитку професійно спрямованих мовних компетенцій в сучасній науці: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей: Житомир, 13 квітня 2016 р./ за заг. ред. Н.М. Андрійчук. 2016.. С. 121–123.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу